هنر ميهن يو

ساخت وبلاگ
  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:29

چاپگرهای سه‌بعدی این روزها با قابلیت‌های فراوان عرضه می‌شوند، اما کارشناسان از ساخت محصول جدیدی موسوم به Objet Connex در این زمینه خبر داده‌اند که به گفته آن‌ها انعاف‌پذیرترین و باکیفیت‌ترین چاپگر سه‌بعدی جهان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این چاپگر پیشرفته نه تنها می‌تواند انواع اجسام و اشیاء را با تمام جزئیاتشان به صورت سه‌بعدی چاپ کند، بلکه قادر است محصولات چاپ شده نهایی را با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و مواد ارایه دهد.

بیشتر چاپگرهای سه‌بعدی که هم‌اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند تنها قابلیت کار کردن با یک نوع ماده را دارند که این ماده نیز غالبا نوعی پلاستیک موسوم به ABS است. اما چاپگر Connex قادر است در هر فرآیند چاپ از ۱۴ ماده مختلف استفاده کند. این مواد می‌توانند بیش از یک رنگ را شامل شوند تا در نهایت محصولی انعطاف‌پذیر، شفاف و لاستیکی‌شکل ساخته شود.

این چاپگر به کارشناسان امکان می‌دهد تا محصولاتی را که شامل مفاصل انعطاف‌پذیر می‌شوند تولید کنند و در عین حال بتوانند به سادگی محصولاتی که شفاف و انعاف‌پذیر از جمله ساختار سفت و سخت استخوان‌های اسکلتی بدن تولید شوند.

کارشناسان بر این باورند که Connex دنیای چاپگرهای سه‌بعدی را متحول کرده است و انبوهی از محصولاتی که تاکنون تولید آن‌ها به راحتی ممکن نبود، قرار است به زودی توسط این محصول تولید شوند.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:29

در زمینه تولید انواع ساک دستی تبلیغاتی یکی از ساک های پرطرفدار ، بنام ساک برزنتی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. ساک برزنتی به دلیل استحکام بالا، کیفیت چاپ خوب پارچه، مقاومت در برابر آب و نور خورشید ، جزو ساک دستی های پر استفاده قرار می گیرد. برزنت به دو صورت پنبه وپلی استر پنبه است .سایز بندی این پارچه درعرض های 100 تا 200 سانتی متر موجود می باشد در رنگ بندی فرمی ,سبز,قهوه ای ,خاکی، سفید، مشکی، سورمه ای بنا به احتیاجات و سفارش از وزن 220 الی 740 گرم بر متر مربع موجود می باشد. با نام های یک لا نخ تا شش لا نخ است به صورت های برزنت خام ,برزنت موادی,برزنت آهاری , برزنت چاپی ,برزنت های خطی برای مصارف گوناگونی از جمله کاربرد های نظامی ,چتر,سایبان,خیمه,چادر,روکش کالا,روکش پالت,چادر اسکلتی (تونلی) روکش انواع وسایل کشاورزی ,خیمه اسکلتی ,روکش ضد آب انواع محصولات ,روکش کولر ,چادر وسایل نقلیه سنگین ,چادر مراسم عزاداری و هییت و … مزایای برزنت: مقاومت بالا در برابر نور خورشید و آب استقامت کششی بالا اقتصادی ترین پوشش فضاهای باز برزنت موادی،برزنت ضد آب،برزنت مقاوم،برزنت شش لا پارچه ای که بیشتر برای ساک دستی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد یک لا نخ می باشد. که بطور معمول سایز 32 در 42 در 10 تحمل وزن 10 الی 12 کیلو گرم را دارا می باشد.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 0:29

مواد لازم
برای چهار نفر:
مرغ 6-5 تکه ( سینه و ران مرغ به تعداد نفرات + 1- 2 تکه بیشتر )
تخم مرغ 2 عدد کامل
آرد سفید 2 پیمانه
آرد سوخاری 3 پیمانه
ادویه به مقدار لازم
روغن سرخ کردنی بسته به سایز ظرف مخصوص سرخ کردن
پودر سیر و اورگانو به دلخواه

روش تهیه :
1- مرغ ها را قبل از اینکه سرخ کنید با یک عدد پیاز و آب و نمک آب پز کنید، به میزانی که مرغ ها به طور کامل نرم شوند، فقط اندازه ای که کمی از حالت خام بودن در بیایند. ( حدود 20 دقیقه کافیست )

2- تخم مرغ ها را در ظرف گودی بشکنید و با چنگال نیزهم بزنید تا خیلی خوب با هم مخلوط و یکدست شوند. آرد سفید را بهتر است الک کنید و در یک دیس تخت لبه دار بریزید. آرد سوخاری و ادویه را هم خوب با هم مخلوط کنید و مثل آرد سفید در یک دیس تخت لبه دار بریزید. ادویه این غذا بستگی به ذائقه شما دارد. معمولا این غذا به دو صورت اسپایسی (تند) و معمولی تهیه می شود.

3- مدل اسپایسی به این صورت است که مقدار زیادی فلفل قرمز ( برای این مقدار مرغ 2 قاشق غذا خوری سر پر فلفل قرمز لازم است ) و نمک را به آرد سوخاری اضافه می کنند. مزه این غذا به محتویات درون آرد سوخاری آن بستگی دارد. در روش معمولی هم فقط نمک و کمی فلفل سیاه به آرد سوخاری اضافه می شود.

4-تکه های مرغ را پس از آنکه نیم پز شدن و بعد از اینکه کاملا سرد شدند، ابتدا در آرد سفید بغلتانید، بعد به تخم مرغ آغشته کنید و بعد در آرد سوخاری خوب بغلتانید تا تمام سطح مرغ با آرد سوخاری پوشانده شود.

5-در ظرف نسوزی - که کمی گود باشد بهتر است – تا دو سوم روغن مخصوص سرخ کردن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا کاملا داغ شود. توجه کنید هرچه روغن بیشتر و داغ تر باشد مقدار جذب روغن کمتر می شود. می توانید مرغ ها را در دستگاه سرخ کن ( روی درجه مناسب سرخ کردن مرغ ) نیز سرخ کنید.

6- تکه های مرغ را درون روغن داغ شده با حرارت زیاد سرخ کنید. اگر حرارت کم باشد رنگ مرغ ها تیره می شود. در ظرف را هم باز بگذارید تا تخم مرغ به کار رفته در مواد، اصطلاحا کف نکند. حدودا 10-6 دقیقه زمان لازم است تا مرغ ها با شرایط فوق کاملا سرخ ( سوخاری ) شوند .

7-بعد از سرخ شدن مرغ ها یک حوله کاغذی تمیز را در بشقابی قرار دهید و تکه های مرغ را روی آن بچینید تا روغن اضافه آن گرفته شود. هنگام سرو کمی پودر سیر و اورگانو (در صورت تمایل) روی آنها بپاشید.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 169 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 15:11

تقریبا حدود چند ماه پیش مایکروسافت Hub Keyoard را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرد. در آن هنگام معلوم نبود که این برنامه می تواند راهش را به سیستم‌عامل iOS باز کند، چون که بعضی از اپلیکیشن‌ها به صورت تخصصی فقط برای اندروید انتشار یافته اند. اما در هر صورت اگر از کاربران iOS هستید خبر خوبی برایتان داریم چراکه صفحه کلید Hub برای این سیستم‌عامل هم عرضه شده است.

مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن مورد بحث را برای دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل iOS بهره می‌برند منتشر کرده است و بیشترین قسمت از بخش‌ها و امکانات‌ آن همانند نسخه اندروید است. پس چه چیزی در مورد Hub keyboard ویژه است؟ اما ممکن است برای کاربران معمولی iOS این سوال پاسخ شفافی نداشته باشد، ولی اگر جزء افرادی هستید که از برنامه ی آفیس 365 زیاد استفاده می‌کنید، شاید بیشتر از این صفحه کلید خوشتان بیاید.

اپلیکیشن مورد اشاره دقیقا با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده و به کاربرانش نیز اجازه می‌دهد به طور سریع محتوای مورد نظر خود را بیابند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند. می توان از طریق صفحه کلید یاد شده همه ی این کارها را انجام داد. همچنین به روز ترین مواردی که در حافظه کلیپ‌برد ذخیره شده به وسیله ی این اپلیکیشن قابل دسترسی است و می‌توانید خیلی راحت این موارد را در جایی که دلتان میخواهد قرار دهید.

با وجود اینکه تمامی صفحه کلید های یاد شده تا به الان به روش‌های متفاوتی مورد بررسی قرار گرفته است، اما در پایان می‌توانیم بگوییم که همه موارد بسته به راه و روش و چگونگی استفاده ی شما دارد. همانطور که بیان شد انگار که کاربران آفیس 365 از جمله افرادی هستند که Hub Keyoard برای آن‌ها واقعا کاربردی است. دانلود کردن این اپلیکیشن رایگان است .

نظرتان در مورد این اپلیکیشن چیست؟پ

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 267 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 15:11

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 202 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 15:11

ارتباطات جهانی به الکتریسیته وابسته است و از کامپیوترها گرفته تا ماشین آلات صنعتی برای کارخانجات و خانه ها به آن نیاز دارند. یکی از گزینه ها در زمان قطع برق استفاده از انواع ژنراتور پشتیبان برای استفاده از برق آن تا زمان وصل مجدد برق شبکه میباشد و یا درزمانی که نیروی الکتریسیته به اندازه ی کافی موجود نیست ژنراتورها یک نیروی مداوم کار و پر قدرتند. دو مورد از پرکاربردترین و مهم ترین ژنراتورها، دیزلی و بنزینی می باشد که هم برای مصارف تجاری و هم خانگی مناسب اند. موضوعی که در هنگام خرید باید مورد دقت واقع شود برنامه ای است که میخواهند براساس آن با ژنراتور کار کنند. انواع دیزل ژنراتور( DIESEL GENERATOR)

1. ژنراتور کمپینگ: این ژنراتور برای پیک نیک ها و مسافرتها مناسب است. مهندسی معکوس، این ژنراتورهای پر سر و صدا را به ژنراتورهای آرام و بی صدا تبدیل کرده است.

2. ژنراتورهای خانگی قابل حمل: این ژنراتور به عنوان ژنراتور پشتیبان در منازل مورد استفاده قرار میگیرد.

3. ژنراتورهای صنعتی قابل حمل: ژنراتورهای صنعتی پرتابل بسیار مداوم کارتر از ژنراتورهای خانگی هستند و از آنها برای مکانهای ساخت و ساز و یا نیروی پشتیبان برای تجارت استفاده میشود.

4. ژنراتورهای خانگی آماده به کار: برخلاف ژنراتورهای خانگی پرتابل، ژنراتورهای خانگی آماده به کار ثابت و مستقر بوده و در جایگاه ثابتی قرار میگیرند. آنها از ژنراتورهای خانگی پرتابل بزرگترند و نیروی بیشتری تولید میکنند.

درمقایسه ی دیزل ژنراتورها و ژنراتورهای بنزینی حتی اگر این دو ژنراتور کار یکسانی انجام دهند، نیروی تولیدی و نیروی پشتیبان تولید شده در زمان نیاز بین این ژنراتورها متفاوت است. این کاملا روشن است که نحوه ی مشتعل شدن سوخت در سیلندرها توسط ژنراتورهای دیزلی بسیار متفاوت از ژنراتورهای بنزینی میباشد. در زیر برخی از تفاوتهای ژنراتواهای دیزلی و بنزینی آورده شده است:

1 (مصرف سوخت:دیزل ژنراتورها به نصف سوختی که ژنراتورهای بنزینی مصرف می کنند، نیاز دارند. این مزیت گاهی اوقات به قیمت ژنراتورها برمیگردد اما دربیشتر موارد یک دیزل ژنراتور هزینه ی کمتری در طول استفاده دارد. تفاوت دیگرمیان ژنراتورهای دیزلی و بنزینی احتراق سوخت میباشد. در ژنراتورهای بنزینی از یک جرقه در محفظه ی سوخت برای مشتعل کردن سوخت استفاده میکنند. از طرفی دیگر دیزل ژنراتورها از طریق فشرده سازی و گرم کردن سوخت ایجاد آتش میکنند که این از موتورهای بنزینی امن تراست که ممکن است با یک جرقه ایجاد انفجار بکنند.

۲) نیروی تولید شده: تفاوت بین نیروی تولید شده توسط دیزل ژنراتورها و ژنراتورهای بنزینی بسیار روشن است. نسبت تراکم موتورهای بنزینی در هر مکانی بین ۸ تا ۱۲ میباشد در حالیکه این نسبت برای موتورهای دیزلی بین ۱۴ تا ۲۵ میباشد که نشان میدهد موتورهای دیزلی کارایی بیشتری نسبت به موتورهای بنزینی دارند. موتورهای دیزلی از جرقه استفاده نمی کنند، آنها با تکیه بر فشرده سازی هوا در داخل سیلندرها و با گرم کردن ژنراتور تولید آتش برای سوخت را انجام می دهند.

۳ (قابلیت حمل: قابلیت حمل دیزل ژنراتورها و ژنراتورهای بنزینی معمولا یکسان می باشد. اگرچه یک دیزل ژنراتور همزمان با مصرف سوخت کمتر، انرژی بیشتری تولید می کند و آن را برای برای سرمایه گذاری در یک فرم قابل حمل مناسب تر می سازد ولی ژنراتورهای بنزینی مقداری سبک تر می باشند. یکی دیگر از مزیت های موتورهای بنزینی اینست که مخزن سوخت می تواند در هر جایی قرار گیرد و برای دیزل ژنراتورها پمپ های سوخت بسیار رایج هستند.

۴( دوام و پایداری: زمانی که دوام و پایداری ژنراتورهای گازوئیلی و دیزلی مقایسه شود، دیزل ژنراتورها نیاز به توجه کمتری نسبت به ژنراتورهای بنزینی دارد.هزینه ی مراقبت از ژنراتورهای دیزلی از ژنراتورهای بنزینی کمتراست. ژنراتورهای بنزینی مانند همتایان خود تمایل به گرم شدن دارند ۵) امنیت: ژنراتورهای بنزینی از شمعک برای ایجاد جرقه و مخلوط کردن آن با هوا برای فرآیند سوختی استفاده میکنند. در نتیجه اگر از دستگاه به درستی نگهداری نشود می تواند یک خطر مطرح و بزرگ به وجود آورد

۶) نگه داری: درزمان خرید برای ژنراتورها، سطوح نگه داری بین ژنراتورها را در نظر بگیرید. مشاهده ی گرمای بیشتر در ژنراتورهای بنزینی بدین معناست که قطعات موتور نیاز به جایگزینی بیشتر در مقایسه با قطعات در دیزل ژنراتورها دارند.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 21:05

استفاده از فیلترهایی که قابلیت شستشوی سریع و معکوس را دارند (Back flushable هستند) به‌عنوان فیلترهای ایمنی نهایی، معمولاً توصیه نمی‌شود، چون اگر مکانیسم شستشوی سریع در آن‌ها دچار ایراد شود و یا بازدهی آن پایین آمده باشد، و یا احتمال لای‌گرفتگی با مواد بيولوژيكي(bio fouling) زیادتر باشد، احتمال دستیابی به عملکرد موفق کم می‌گردد. فیلترهای دارای منافذ ریز و با قابلیت شستشوی سریع و معکوس مانند فيلتر شنی می‌توانند بر روی جریان بالادستی فیلترهای کارتریج، به‌منظور حفاظت از آن‌ها نصب گردند. به‌هر حال آن‌ها جایگزینی برای کارتریج‌ نمی‌باشند.

فیلتر کارتریج چیست؟
فیلتر کارتریج باید از ماده‌ی مصنوعی غیرقابل تجزیه‌ای ساخته شود (مثلاً نایلون و یا پلی‌پروپیلن) و مجهز به دو فشار‌سنج باشد تا اختلاف فشار قبل و بعد آن را، و در نتیجه مقدار گرفتگی آن ‌را نشان دهد. بررسی منظم کارتریج‌های مورد استفاده، اطلاعات مفیدی در مورد احتمال لای‌گرفتگی و تعداد شستشوهای مورد نیاز، ارائه می‌دهد.

اگر اختلاف فشار در فیلتر به‌سرعت افزایش یابد، مشخص می‌شود که ممکن است مشکلاتی در آب خام یا فرآیند پیش‌تصفیه وجود داشته باشد. در اين شرايط این فیلتر درجه‌ای از حفاظت کوتاه‌مدت را برای ممبرین‌ها فراهم می‌کند تا زمانی‌که اقدامات اصلاحی انجام گردد.

تعویض فیلترهای کارتریج بیش‌تر از هر ۱ تا ۳ ماه یک‌بار، معمولاً نشان دهنده‌ی وجود یک مشکل در مرحله پیش تصفیه می‌باشد. به‌هرحال وجود فیلتر کارتریج، به‌معنی وجود داشتن یک جزء اصلی برای حذف مقادیر بالایی از مواد جامد معلق قابل فیلتر شدن نمی‌باشد. این امر نه تنها موجب استفاده ناکارآمد از فیلترهای نسبتاً گران می‌شود، بلکه احتمال خرابی زودهنگام ممبرين ها نیز به‌دلیل شانس فراوان وجود برخی از مواد ناخواسته وجود دارد. یک رویکرد جایگزین، استفاده از یک کارتریج دوم با منافذ بزرگ‌تر در جریان بالادستی می‌باشد.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 21:05

معرفی
آلودگی هوای داخلی میان خطرات بهداشتی زیست محیطی، جایگاه پنجم را داراست. آلاینده‌های هوای داخلی در حقیقیت مواد مضر و ناخواسته موجود در هوا هستند. معمولا بهترین راه برای مقابله با این مشکل، ایجاد جریان هوای پاک از بیرون منزل و کنترل و حذف منبع آلودگی است. اما این روش ها می‌تواند بر اساس شرایط آب و هوایی و میزان آلودگی هوای بیرون، بی فایده باشد. در صورتی که این روش‌ها فایده‌ای نداشته باشند، خرید یک دستگاه تصفیه هوای مناسب می‌تواند مفید باشد. کارکرد دستگاه تصفیه هوا، حذف آلاینده‌ها از هوای محیط است.
دستگاه‌های تصفیه هوای پرتابل می‌توانند هوای یک بخش خاص و یا یک اتاق را تصفیه کنند. برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا نیز، می‌توانند در کانال هوارسان منازل نصب شوند تا هوای کل منزل را تصفیه کنند. در مطالب ذیل در مورد انواع مختلف دستگاه تصفیه هوا و چگونگی کارکرد آن‌ها اطلاعات لازم آورده شده است.

آلودگی محیط داخلی
آلودگی محیط داخلی مانند خانه، اداره، مدرسه و سایر محیط های سربسته، به ۲ گروه اصلی تقسیم می شود:
آلاینده‌های گازی که منبع احتراقی دارند. منابع این آلاینده‌ها شامل این موارد می‌شوند: اجاق‌های گازی، دود ماشین‌ها، دود سیگار و تنباکو، مواد ساختمانی، مبلمان، استفاده از موادی مانند چسب‌ها، رنگ، مواد شوینده، سم آفات و مواد جلادهنده سطوح.
ذرات معلق که شامل موارد پیش رو هستند: گرد و خاک، گرده گیاهان، شوره حیوانات، ذرات دود سیگار و تنباکو، ذرات معلق حاصل فعالیت‌های احتراقی مانند پخت و پز و ذرات معلق مربوط به میکروارگانیسم‌ها مانند مایت خاکی، قارچ‌ها، ویروس و باکتری

دستگاه‌های تصفیه هوا کدام نوع آلاینده‌ را می‌توانند تصفیه کنند؟
دستگاه‌های تصفیه هوا بسته به نوع فیلتر استفاده شده در دستگاه، می توانید یک یا هر دو گروه آلودگی زیر را تصفیه کنند:
تصفیه آلودگی گازی
فیلترهای فاز گازی، گازها و بو را با استفاده از ماده‌ای به نام سوربنت مانند کربن اکتیو که آلاینده‌ها را جذب می‌کنند، تصفیه می‌کند. این فیلترها یک یا ۲ آلاینده را از جریان هوایی که از آن‌ها عبور می‌کند حذف می‌کنند. از آن جایی که فیلترهای فاز گازی مختص یک یا تعداد محدودی آلاینده گازی هستند، تمرکز مقدار گازهایی که مربوط به آن‌ها نیست را کاهش نمی‌دهند. برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا با فیلترهای فاز گازی، بخشی از آلودگی‌های گازی و مواد مضر هوا را تصفیه می‌کنند، اما تمام آلودگی‌های گازی را از بین نمی‌برد.
برای مثال، گاز مونوکسید کربن، یک آلاینده گازی بسیار خطرناک است که هرگاه سوختی مانند گاز، روغن، کروسن، چوب و یا زغال سنگ سوخته می‌شود، تولید شده و به هیچ عنوان توسط فیلترهای فاز گازی دستگاه‌های تصفیه هوا گرفته نمی‌شود.

تصفیه ذرات معلق
۲ نوع دستگاه تصفیه هوا می‌توانند ذرات معلق را از هوا جذب کنند. فیلترهای تصفیه هوای مکانیکی و دستگاه‌های تصفیه هوای الکترواستاتیک.
فیلترهای هوا، ذرات معلق را با به دام انداختن آن‌ها داخل مواد فیلتر، تصفیه می‌کنند.
فیلترهای با کارایی بالا یا هپا جزو این دسته هستند.
دستگاه‌های تصفیه هوای الکترواستاتیک، مانند پلاسما، از روش الکترواستاتیک برای به دام انداختن ذرات باردار استفاده می‌کنند.
این دستگاه‌ها هوا را از قسمت یونیزاسیون به داخل می‌کشند، در این قسمت ذرات دارای بار الکتریکی می‌شوند. این ذرات باردار در قسمت بعدی، جذب بشقاب‌هایی که بار مخالف دارند می‌شوند.
دستگاه‌های تصفیه هوای یون ساز نیز مانند دستگاه‌های الکترواستاتیک، یون‌های باردار را داخل هوا می‌فرستند اما بشقاب الکتریکی ندارند. یون‌ها به ذرات معلق داخل محیط می‌چسبند، آن‌ها را باردار می‌کنند و روی سطوح اطراف مانند دیوارها، مبلمان و پرده‌ها می‌نشانند و یا به یکدیگر می‌چسبند و داخل محیط می‌نشینند.

سایر روش‌های تصفیه هوا
برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا از فناوری یو وی یا نور فرابنفش برای از بین بردن آلاینده‌های داخلی استفاده می‌کنند. این دستگاه‌های تصفیه هوا، UVGI و PCO یا فوتوکاتالیتیک اکسیدان نامیده می‌شوند. دستگاه‌های تصفیه هوای مولد اوزون، به صورت عمدی برای تصفیه هوا، گاز اوزون تولید می‌کنند. اوزون یک گاز سمی و محرک ریه است.
دستگاه های تصفیه هوای مولد اوزون از نور یو وی و یا یک فرایند الکترواستاتیکی استفاده می‌کنند تا گاز اوزون تولید کنند. اوزون محرک ریه است و آثار بسیار مخربی برای سلامتی دارد. اوزون در صورتی که در حد تعیین شده توسط استاندارد ها باشد، تاثیری در از بین بردن آلودگی داخلی ندارد.
دستگاه های تصفیه هوای PCO از یک لامپ یو وی به همراه ماده ای کتالیزور که با نور واکنش نشان می دهد استفاده می کنند. این سیستم برای از بین بردن آلودگی گازی، از طریق وقوع واکنش شیمیایی با آلودگی هوا است، اما برای ذرات معلق تاثیری ندارد.
دستگاه های تصفیه هوای UVGI، از اشعه لامپ فرابنفش استفاده می کنند تا آلاینده های بیولوژیکی مانند ویروس، باکتری، آلرژن‌ها و و قارچ ها را از بین ببرند. اگر از این سیستم استفاده شود،باید در کنار فیلتر باشد نه به عنوان جایگزین آن.

این روش ها برای تصفیه هوا به هیچ عنوان سالم نیستند. مصرف کنندگان باید از روش هایی استفاده کنند که ثابت شده، امن و علمی هستند.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 198 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 21:05

تعیین اینکه براستی به چه نوع از سیستمهای تصفیه آب نیاز دارید و یا اینکه چه نوع از این سیستمها برای شما بهترین گزینه است و بطور کلی کدام دستگاه تصفیه آب بهترین دستگاه است قدری مشکل می باشد. اگرچه این انتخاب به خود فرد بستگی پیدا می کند، اما باید عوامل زیر را نیز در فرآیند انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی در نظر بگیرید:

چه املاحی باید کاهش پیدا کنند؟
همه دستگاه ها ممکن است در حذف گروه های مشابهی از آلاینده ها، تاثیر یکسانی نداشته باشند. اگر شما آلاینده ی خاصی را در آب مصرفی تان پیدا نموده اید که موجب نگرانی تان شده است، از راهنمای انتخاب آلاینده NSF استفاده کنید تا بتوانید دستگاه تایید شده ای را برای کاهش آلاینده های خاص انتخاب نمایید.
اگر نمی دانید که چه آلاینده هایی در آب مورد نظرتان وجود دارد، می توانید نمونه ای از آب را در مراکز معتبر آزمایش کنید. با شناسایی آلاینده های موجود در آب می توانید سیستمی را انتخاب کنید که برای حذف آلاینده ی مورد نظرتان دارای تاییدیه باشد و بتواند نگرانی های عمده ی شما را برطرف نماید.


[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی تصفیه آب
انواع دستگاه های تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای انواع مختلفی هستند:
سیستم هایی که آب مصرفی کل خانه را تصفیه می کنند و در بخش ورودی آب به منزل نصب می شوند(POE)

این دستگاه ها نوعاً تمام یا بیشتر آب وارد شده به منزل را تصفیه می کنند و معمولاٌ پس از کنتور آب (برای آب لوله کشی شهری) و یا بعد از مخزن ذخیره تحت فشار (برای آب چاه) نصب می شوند. دستگاه سختیگیر نمونه ای از این دستگاه ها است.

سیستم هایی که در محل مصرف آب نصب می شوند (POU)

این نوع از دستگاه ها آب را در محل مصرف تصفیه می کنند، مانند سینک آشپزخانه، یخچال و یا دوش حمام. ممکن است برخی از آنها به صورت درون خطی (inline) نصب شوند در حالیکه برخی دیگر دارای یک شیر مجزا برای آب تصفیه شده باشند. برخی از این دستگاه عبارتند از

o بطری های آب برای مصارف شخصی
o فیلترهای پارچی
o فیلترهایی که بر روی شیر آب نصب می شوند
o فیلترهایی که بر روی کنتور آب نصب می شوند
o سیستم هایی که بر روی لوله نصب می شوند و کل آب عبوری را فیلتر می کنند
o سیستم هایی که بر روی لوله نصب می شوند اما شیر جداگانه ای دارند
o فیلترهای مخصوص یخچال

یک نکته در مورد تعویض فیلترها
سیستم های [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] نیاز به نگهداری مرتب دارند تا بتوانند کارایی موثری داشته باشند. در این زمینه باید از دستورالعمل های موجود در کتابچه راهنمای مخصوص بهره برداری استفاده کنید و مطابق با دستورات سازنده دستگاه عمل نمایید. فیلترهای کارتریج، ممبرین های اسمز معکوس و موارد دیگر را بر مبنای توصیه های شرکت سازنده تعویض نمایید.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 23:30

تبليغات سيل عظيمي از اطلاعات و ايده ها را در جامعه جاري ميكند ، اگر چه برخي از اين اطلاعات ممكن است از سوي افراد به درستي درك نشود يا اهميت و ارزش آن مورد توجه قرار نگيرد.همواره با اين رويكرد به مشتريان باالقوه خود بنگريد كه با فعاليت هاي خود به آنها لطف ميكنيد و به ياري آنها مي شتابيد.

شما با عرضه تبليغات ، كالا و خدمات خود را به آنها معرفي ميكنيد. به اين ترتيب بر اثر تلاش هاي شما آنها مجبور نيستند براي تهيه خواسته ها و نيازهايشان به زحمت بيفتند.با ارائه هداياي تبليغاتي شما به مشتريان يادگاري هاي كاربردي را هديه مي دهيد كه ميتوانند با حفظ و نگهداري و استفاده مستمر از آنها كالاها ، خدمات و نام و نشان تجاري شما را هميشه به ياد داشته باشند.

ما ميدانيم كه تمامي مشتريان آگهي هاي چاپي و نامه هاي تبليغاتي شركت ها را نزد خود نگه نميدارند،اما ارائه يك جاكليدي كوچك كه اطلاعات تماس شما برروي ان درج شده باشد ميتواند در تمام طول سال شما را در نزديك ترين حالت ممكن به مشتريانتان نگه دارد.

گروه تبلیغاتی شطرنج با علم به اين مهم و با هدف ارائه سبكي نوين و عرضه برترين و موثرترين هداياي تبليغاتي در خدمت كليه شركت ها،سازمان ها و مراكز دولتي ميباشد كه به دنبال استفاده از جديدترين محصولات تبليغاتي،جهت عرضه خدمات و كالاهاي خود ميباشند.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 23:30

یکی از مهم ترین روش‌های تبدیل تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی چاپ دیجیتال می باشد. این روش معمولاً شامل چاپ حرفه ای در تیراژهای کم تعداد توسط چاپگر‌ها و منابع دیگر دیجیتال است که به همراه چاپگرهای لارج فرمت و یا چاپگرهای لیزری و جوهرافشان حرفه ای انجام می‌شود. چاپ دیجیتال دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روشهای سنتی مثل چاپ افست است ولی این قیمت بالاتر معمولاً با صرفه جویی در هزینه های دیگری که در تهیه پلیت‌های چاپ انجام می‌شوند برای تیراژهای کم تعداد جبران می‌شود. این روش امکان چاپ بلافاصله پس از تقاضا در تیراژ محدود را فراهم می‌آورد و امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه (اطلاعات متغیر) در هر برگ چاپی را در اختیار می‌گذارد.

چاپ افست یکی از فراوان‌ترین چاپ ‌ها است و روشي براي دستيابي به بهترين كيفيت وبالاترين تيراژ است كه براي چاپ انواع كتاب، مجله، بروشور، كاتالوگ، پوستر و هر چيزي كه قرار است بر روي كاغذ یا مقوا و با تيراژ بالا (معمولاً 1000 عدد به بالا) چاپ شود مورد استفاده قرار مي گيرد. در چاپ افست از مدل رنگCMYK استفاده مي‌شود (معروف به چاپ چهار رنگ) و هر رنگ به صورت جدا گانه بر روي كاغذ چاپ شده و عمل تركيب رنگ بر روي كاغذ صورت مي‌گيرد. وقتی می‌گوییم چاپ چهار رنگ منظور این نیست که طرح فقط از چهار رنگ تشکیل شده، بلکه رنگ‌های موجود در طرح، ترکیبی از چهار رنگ اصلی ( Cyan , Magenta , Yellow , blacK ) هستند.

تفاوت اصلی بین چاپ دیجیتال و روشهای سنتی چاپ مثل چاپ افست و ... در استفاده نکردن از پلیت‌های چاپ است که در نتیجه مراحل آماده سازی پیش از چاپ سریع تر و ارزان تر هستند. مرسوم ترین روشهای چاپ دیجیتال چاپگرهای جوهرافشان و لیزری هستند که پیگمنت یا تونر را بر روی زمینه های متنوعی همچون کاغذ، کاغذ عکاسی، کانواس یا بوم، چوب، فوم، شیشه، سنگ و ... می‌نشانند. در بیشتر فرایندهای چاپ دیجیتال جوهر یا تونر همچون روشهای سنتی در داخل کاغذ نفوذ نمی‌کنند بلکه لایه نازکی بر روی سطح تشکیل می‌دهند و در برخی سیستمها ممکن است برای تثبیت آنها بر روی زمینه از مواد اضافی و پوششی که توسط فرایندهای حرارتی یا تابش یووی افزوده می‌شوند نیز استفاده گردد.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 23:30

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 173 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 11:59

مواد لازم:
• مرغ دودی: 250 گرم
• سیب زمینی ریز: 4 عدد
• کره آب شده: 25 گرم
• کره گیاهی: 25 گرم
• پیاز متوسط: یک عدد، ساطوری
• سیر: یک حبه، ساطوری
• آرد: یک قاشق غذاخوری
• شیر: 300 میلی لیتر
• جعفری ساطوری: 2 قاشق غذاخوری
• نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم
روش تهیه
1 - فر را روی 200 درجه سانتیگراد داغ کنید. برای تهیه سس، کره گیاهی را در یک قابلمه کوچک آب کرده و پیاز آب گرفته را 5 دقیقه در آن تفت دهید تا نرم شود و کمی رنگ بگیرید. سیر را اضافه کرده و پس از 30 ثانیه آرد را اضافه کرده و با پیاز و کره مخلوط کنید. شیر را اضافه کرده و دائم هم بزنید تا به غلظتی برسد که روی قاشق چوبی، یک لایه نازک از آن بماند. نمک و فلفل سس را اندازه کنید.

2 - یک ظرف نسوز را چرب کنید. کف آن را با مرغ دودی که به اندازه یک بند انگشت خرد کرده اید پر کنید. جعفری ساطوری را با سس مخلوط کرده و روی مرغ بدهید.

3 - سیب زمینی ها را ورقه کرده و خشک کنید. ورقه های سیب زمینی را روی گراتن چیده و کره آب شده را با قلم مو روی آنها بمالید. کمی نمک پاشیده و ظرف را 20 دقیقه در طبقه وسط بگذارید تا سیب زمینی برشته و طلایی شود.

نکات
- به جای مرغ از ماهی دودی استفاده کنید.

2 - ضخامت ورقه های سیب زمینی باید حدود یک میلیمتر باشد.

3 - برای غنی تر شدن گراتن از بروکلی، نخودفرنگی و لوبیای سبز آب پز استفاده کنید.

کروکت مرغ
برای تهیه کروکت مرغ، دستورهای متفاوتی وجود دارد، اما این رسپی که بر پایه سس سفید تهیه می شود هم ساده است و هم خوش طعم. با توجه به قیمت پایین تر نسبت به سایر مواد پروتئینی، مرغ در سبد اصلی غذایی ایرانی ها جا گرفته است بنابراین گاه پیش می آید که از خوردن آن خسته شوید، پس این رسپی را امتحان و از خرید ناگت های نیمه آماده بی کیفیت خودداری کنید.

منبع : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 11:59

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 11:59

[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] چیست؟

طی چندین تاپیک سعی میکنم یه مقدار با asp.net آشنا بشیم.با توجه به اینکه حدود 4 ساله در حوزه asp.net فعالیت داشتم،علاقه دارم این دانش رو به شما دوستان هم انتقال بدم و در حد فرصت ، [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] رو تقدیمتون کنم.
منابع استفاده شده ر هم در انتها ذکر میکنم تا حقوق سایتهای مورد استفاده رو رعایت کرده باشم.

از طرفی چون با انجمن مدت نسبتا زیادیه آشنایی دارم و از مطالبش استفاده میکنم،گفتم ما هم یه حرکتی بزنیم دیگه!

از asp به عنوان یک تکنولوژی تحت وب برای توسعه و ایجاد محتوای دینامیک یاد می شود که مبتنی بر یکی از زبانهای اسکریپتی مانند Vb Script یا Java Script می باشد. (زبان های اسکریپتی نمونه های کوچک شده و ضعیف تری از زبان های اصلی و پایه ای خود می باشند. Vb Script از Visual Basic و Java Script از زبان Java مشتق شده است). بنابراین همانطور که مشاهده می شود قدرت asp در اندازه ی قدرت و توانایی این دو زبان اسکریپتی خلاصه می شود.
می توان گفت در [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در حقیقت ، تا حدودی آشنایی با برنامه نویسی های مایکروسافت مثل C نیز لازم است.
** Asp.Net بر پایه ی تکنولوژی .Net مایکروسافت ایجاد شده که بر این اساس کلیه ی زبان هایی که با این پلاتفرم دات نت سازگار هستند می توانند در ایجاد صفحات داینامیک Asp.net مورد استفاده قرار گیرند.

زبان هایی مانند #C ، جاوا ، Visual Basic و ... . همانطور که مشخص است، قدرت این زبان ها (مخصوصا #C) با نمونه های اسکریپتی قابل مقایسه نیست و از قدرت و انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است.


*** در تکنولوژی دات نت کلا شکل نمایشی (صفحه بندی صفحات) از کد نویسی جداست و کاملا دو لایه ی مختلف را تشکیل می دهند. بدین ترتیب برنامه نویس قادر خواهد بود از یک شمای طراحی یا یک تکه کد در پروژه های مختلف بارها و بارها بدون کمترین تداخل و نیاز به تغییر و سازگاری استفاده کند که این بزرگترین برتری این تکنولوژی بر Asp کلاسیک می باشد که درآن برنامه نویس هر بار مجبور است میزان زیادی کد را به صورت دستی بنویسد.
**** برای محیط دات نت هم محیط های ویرایش و توسعه ای زیادی وجود دارد که قدرتمندترین و معروف ترین آنها Visual Studio .Net می باشد که تا حدود زیادی نیاز به کد نویسی دستی را از طریق رابط کاربری قوی خود برطرف می سازد. اما متاسفانه برای asp محیط اختصاصی خاصی وجود ندارد و از محیط هایی مانند فرانت پیج یا دریم ویور شرکت ادوبی در بیشتر موارد استفاده می گردد.
***** پسوند فایل های asp به صورت asp.net و پسوند فایل های Asp.Net به صورت aspx. می باشد.

[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] را چگونه شروع کنم؟

  • پیش نیاز های یادگیری :
  • Html : شما باید کمی تا حدودی به این زبان ساده تسلط داشته باشید تا بتوانید از پس طراحی و برنامه نویسی وب بوسیله Asp.net بر بیایید . برای شروع میتوانید مقالات بنده رو در بخش Html ملاحظه کنید. در ضمن آشنایی با زبان جاوا اسکریپت در این راه خیلی مفید خواهد بود.
  • Language : شما باید یکی از سه زبان Delphi.Net, J# , c#, Vb.Net رو برای برنامه نویسی Asp.net انتخاب کنید . می دانم در ابتدا در انتخاب این سه مردد خواهید شد سعی میکنم شما رو در انتخاب زبان مورد نظرتون راهنمایی کنم :
    • اگر تا به حال با خانواده C برنامه نوشته باشید و به آن آشنایی دارید بهتر است که گزینه #c رو انتخاب کنید چون ازخانواده بزرگ C هست .
    • اگر با QBasic یا خانواده Basic یا visual basic کار کرده اید و با آن آشنایی دارید یادگیری Vb.Net برایتان سخت نخواهد بود .
    • کسانی که با زبان دلفی کار کرده اند میتوانند نسخه دات نت اونو تهیه کنند و با آن کار کنند .
    • برای کسانی که تا به حال برنامه نویسی نکرده اند به علت ساده بودن و کارایی Vb.Net رو پیشنهاد میکنم .
    • مسلما کسانی که به یکی از زبان های برنامه نویسی آشنایی دارند یادگیری برایشان خیلی راحت تر خواهد بود .
  • Database : شما باید کار حد اقل یکی از دیتابیس ها را مانند Microsoft Access , Microsoft SQL Server , Oracle ,... را در حد متوسط بیاموزید تا بتوانید اعمال بانک های اطلاعاتی و Ado.Net رو بخوبی فرا گیرید. مقالاتی در این زمینه در بخش بانک های اطلاعاتی قرار خواهم داد.

آیا Asp.net رایگان است؟

درست است که [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] و IIS هر دو نرم افزارهایی رایگان هستند اما شما برای لایسنس ویندوز بایستی پول پرداخت کنید و از طرفی نرم افزار Visual Studio نیز نرم افزار ارزان قیمتی نیست. پشتیبانی زبان برنامه نویسی ASP.NET توسط وب سایت و مرجعی به نام MSDN انجام می شود که مخفف کلمه Microsoft Software Developer Network می باشد. پیشرفت ها و توسعه هایی که در این زبان برنامه نویسی انجام می شود توسط بازخوردها و تجاربی است که کاربران این محصول به وب سایت این شرکت اطلاع می دهند و همین موضوع باعث ارائه نسخه های جدیدتر این زبان برنامه نویسی با امکانات جدید می شود. ASP.NET تحت برند مایکروسافت است و این یعنی بسیاری از زبان ها یا Platform های دیگر را پشتیبانی نمی کند اما در این حین به شما امکانات بسیار ساده ای برای شروع برنامه نویسی می دهد ، ماژول های آماده و محیطی ساده و رابط کاربری آسان برنامه نویسی را برای کاربران لذت بخش می کند. توجه کنید که یکی از مشکلاتی که در دنیای برنامه نویسی به این زبان برنامه نویسی وارد می شود هزینه ای است که برای خرید نرم افزارهای آن صرف می شود ، اما با توجه به اینکه ما در ایران هستیم و هیچ هزینه ای برای خرید این نرم افزارها نمی کنیم ، ASP.NET می تواند گزینه مناسبی برای برنامه نویسی وب باشد. البته این نکته را هم متذکر می شوم که این قسمت ترجمه از یک وب سایت خارجی بود و تنها به عنوان معرفی استفاده شده است قطعا در ادامه بیشتر با این مواردی که ذکر کردیم آشنایی پیدا خواهید کرد.

ادامه دارد...

منابع مورد استفاده:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

هنر ميهن يو...
ما را در سایت هنر ميهن يو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mihanu بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت: 11:05